26 april

Skola imorgon, helt värdelöst må jag säga! Det är faktiskt inte mycket kvar nu,
tur är väl det, då ska man inte klaga! Måste hinna klart matten,
därefter kan jag fira med bira, rimma de kan jag :D hah
Helgen har varit bra, sådär extra bra! Fast för mycket tårta å annat gott
har man tryckt i sig, tur att vissa bara fyller en gång om året.
Innan sommaren är slut vill jag va lite mer vältränad, åjo det var ju och ta i,
åtminstonde lite mer muskler vill man ju ha, så man orkar vintern sen ;))
Önska kan jag ju göra! Idag var vi hem till min morbror och hans fru på
fika, hon fyller här i veckan som kommer, dom skulle tydligen bort så vi
fick komma idag, de va minst lika bra. Annars i veckan då? skola mån och tis
därefter på onsdagen ska jag tillbaks till uppsala och praktisera. Ska bli kul
träffa folket igen! längtar som en gnu. Torsdag, valborg sa du ? yyes , blir kanoners !
Fredag ledig, attans vad skönt då! Lördag rättvik, asnice. Söndag syster yster fyller (:
Skriver nog mera om detta senare i veckan, eller när den är slut!



Kommentarer
Postat av: Jeppa

Valborg! <3

Kommer bli kanon!

2009-04-26 @ 19:49:06
URL: http://pottfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0