25/8 - Skoolaan

Andra dagen avklarad. Skööönt! Fastän vi inte gör mycket
så blire tröttsamt. Vi går mest runt, haha. Klassen verkar
rätt okej, Någon gång blire väl braa. Idag provade vi kock kläder.
mössorna var de snyggaste ;) Inte haft en enda lektion än, de hinner
väl komma så småningom, fyy! slutade strax efter 12 då begav jag mig
iväg ner mot stan, skulle möta upp j å k, duktig som ja är gick ja typ
runt hela stan, hahah lyckat linda. Klart man hittar, de är alla små genvägar
som gör mig snurrig, som ni tycks förstå så är jag inte riktigt haj på de ännu. tss
j var snäll som följde me mig till taandis, taaack! :) Fikade me hennes syster efteråt.
Duuuschen nu!
höörs (L)


Kommentarer
Postat av: Jeppa

Virrpanna ;D

2009-08-25 @ 22:12:43
URL: http://pottfisk.blogg.se/
Postat av: MS | › Michael Jackson ♥

SV: hehe tack så mycket :)



det är fortfarande en favoritfilm hos mig, kan se den hur många gånger som helst utan att tröttna :D

2009-08-26 @ 20:16:46
URL: http://msundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0