Lyckodag!

Japp, de stämmer bra. Följde med till uppsala idag för att hälsa på
gänget jag en gång fick ha min praktik hos! riktigt trevligt vare iaf.
Chefen beställde tårta för att ja kom å hälsa på, haha asgullligt ju
Hade som vanligt väldigt roligt! man kan inget annat ha när man är där.
På vägen hem köpte pappa varsina trisslotter, jag vann 50 spänn.
Därefter skulle jag in å panta burkar, visade sig att de blev en del.
Inte mycket men lagom. Och sen åkte vi vidare och hämtade ut
min bärbara dator! :D:D ååh är kalas glader! den är asfin hihiho
Har dock inte fixat över mina bilder osv, så de är tomt här!
Får fixas någon gång framöver! nice day :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Det kan man kalla denna dag att det vara din lyckodag =)

hehe

2009-08-20 @ 22:32:20
Postat av: Linda

hehe aa :)

2009-08-21 @ 12:55:19
Postat av: ida

jag med :)

2009-08-21 @ 19:43:49
URL: http://iidak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0