20 december

Gud vad jag åt igår, två halvfulla portioner plus en liten tallrik med några godsaker!
Gott som satans! Denna dag har mamma & hampe gjort pepparkakshus och själv
var jag ut med pappa och hämtade en julgraan! Det är en av alla traditioner som
vi har, ska väl säga mest jag då! Pyntar den imorgon för det är mängder av
snö pån! Såhär på kvällskvisten har jag städat mitt rum, ställt fram tomtar m.m
Fast har inte nått mitt mål än, det är fler julpynt som ska fram!
Eftersom min mamma älskar tomtar så har inte ens hälften kommit ut från sitt skåp,
ibland känns det som om hon har tuuuuuusen stycken, det tar aldrig slut!
Imorgon ska jag tvätta golven & göra andra lite mer tråkigare sysslor!

SOVDAAAAGS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0