2/12 - Frostigt

December månad! Känns som en evighet sen som jag skrev här.
Dags för lite uppdatering. Helgen fyllde grannen år, jämnt antal!
Old man. Tråkigt att lisa inte var hemma för jag saknar
den flickan! De var hennes pappa vi firade. Allfall, söndagen spenderade
jag min tid hemma hos syrran. Var barnvakt åt hampe. Han är go den lille killen!
Rätt lik mig om jag får säga! Tack bror för en mysig kväll här om dagen,
med bio och mat! Donken. Äckligt gott! Måndagen fick jag & några till i klassen
pröva på att servera. Hur roligt som helst! Mitt nya dröm yrke?
Missade julkalendern igårkväll, eftersom pluggandet tog över.
Får försöka kolla idag och hänga med! Sånt måste ses oavsett hur gammal
man är. Svenska står på tur, haha å min favorit lärare väntar på oss.

höres vänner!


Kommentarer
Postat av: Ida

Haha jahan verkligen älskar dig;P hehe

2009-12-02 @ 09:28:41
Postat av: Linda

ida du är rolig du! tror du? :D haha

2009-12-02 @ 16:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0