Farväl ,

2009 lider mot sitt slut. Rätt tragiskt om jag så får skriva, 09 har varit ett
favorit år hos mig, massor av bra saker har jag fått uppleva men också en
hel del tragiska & hemska saker har ju skett. Innerst inne tycker jag att det
ska bli riktigt spännande med ett nytt & fräscht år! Finns saker som redan är
planerande som t.ex min 18årsdag! Kan ni tänka er, jag hänger inte alls med.
Hur fasiken kan det gå till? Är jag verkligen så gammal?  
Sommar, rosa cadillac, sexiga grabbar & en krog och
min dag är gjord! Vad drömde du sen linda ? Påtal om födelsedagar så fyller både
pappa och syrran jämna år! FF= feta fester. Yeah who knows?
OKEJ, 2010 du är varmt välkommen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0