12/7-09

Kände att det var dags att skriva av sig ett par rader nu, eftersom det var ett tag
sen sist. I fredags kom min mupp hit :) hon kallar mig mupp så! ;) Vi hade superkul,
hahah snyggaste stövlarna jag har! Inte sant ? :D Jag lär sätta fart att städa undan
innan jag får besök av mupparna! skriver inga namn som ni märker, det är
mycket roligare att kalla folk för något :D hihi, buuuuusigt!
Har en timma på mig, sen blire en film på tvn som jag
måste se innan jag får besök! Skriver och berättar mer imorgon kväll eller nått!
Jag har fått en asfin blogg nu :) tycker jag! Tusen tack ännu en gång muppis :D

Kommentarer
Postat av: Jeppa.

haha, du är ju min mupp! ;)

varsegod, hoppas du blev nöjd!

och det är de snyggaste stövlarna i universum!

2009-07-12 @ 15:48:21
Postat av: Linda

haha klart ;)

Jag är kalas nöjd! :D

hahah lätt!

2009-07-12 @ 17:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0