Stockholm

Börjar att skriva lite om dagarna som gått, muppisarna var här och det
var riktigt trevligt! mycke skratt och prat :) lär göras om!
Igår morse åkte jag, pappa, min bror och hans tjej till sthlm.
För pappa skulle ge mig en present nämligen bjuda mig på inträde till allsången!
Jag blev asglad, för jag gillar sånt där! Det hör sommaren till att lyssna på massa
musik och sånt där myys! De första vi gjorde när vi kom fram var och åt mat!
Jättegott! Därefter gick vi in i ett par affärer, köpte mig en t-shirt. asfräään :)
Väl framme inne på skansen hittade vi ingen bra plats, sen hittade pappa
en asbra plats där man iaf kunde se trots att det otroligt mycket folk!
Haha lär kolla reprisen fall man ser sig själv ;) troligtvis inte men ändå :D haha
Måla fönster idag, älskar att måla om inte fanskapen till mygg också är där!


Imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0