Regnigt och avslutning.

Regnet håller fortfarande i sig. Om det ska se ut såhär imorgon skippar
jag klänningen och tar ett par leggings och en tunika med färg på :)
aa vi får se helt enkelt hur det blir. eftersom jag bara slutar på iv och ska bege mig i
väg till de riktiga gymnasiet i höst så spar jag mig lite extra :) stannar en stund,
skippar kyrkan det orkar jag inte. Drar till färno och kollar på niorna :D
Jag minns som om det vore igår när vi slutade! Rätt häftigt på ett sätt hur fort tiden
egentligen har gått. Jag saknar min underbara klass. Ett härligt gäng var vi!
Lärarnas egna små favoriter må ni tro ;) haah. Fotbollen mellan sverige och malta
igår var suverän. Sebs sysslingen min var riktigt grym mot slutet när han fick spela!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0