Ljudet av ett hjärta

Helgen har varit riktigt avslappnad, inget speciellt har hänt.
Skönt att bara få vara helt enkelt. Kollat på en film idag och
ska snart börja plugga lite grann, kan behövas. Inte är det kul
men det är faktiskt riktigt bra också. Jag börjar redan känna av
längtan till sommarn, och hur roligt det ska bli! ge mig sommar nu.
Allting ska bli så bra. Jag hoppas denna vecka går fort, 2 dagar i skolan
3 dagar på praktik, då kommer det gå fort , för jag har så kul på praktiken
annars skulle jag aldrig klara av det! sköna folk man jobbar med och trevliga
studenter, haha åh ja väldigt snygga! maha. Solen skiner inte
så värst mycket idag inte. Trist väder. 
 
I do it for you ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0