12/11- Matmonster!

9orna kom på besök idag. Själv skulle man vara guide med 2 st tjejer
från 2an. Nog kan jag prata allt! Stackars 9or.
Trots min nervositet så var det faktiskt roligt! Skrattigt på vägen.
Knasiga 9or haha. Slutade strax efter tolv, mamma hämtade mig sen
åkte vi ner på stan en vända. Köpte sallad! alltid lika gott med mat.
Köpte en julklapp till min systerson. Måste bara få säga att förra torsdagen
friade jag till en lärare!! Vill man ha ledigt en lektion, då tar man till något
som lockar! Han ba: Sånt här gillar jag! Jag sa: Idaaaa, spring!!
Nej, jag vet att jag är knäpp & knasig! Ibland lär man ta till sin
charmiga sida. Engelska glosorna väntar


Kommentarer
Postat av: J.

ja, det lär du berätta :D

ska berätta en grej jag också, haha :D

2009-11-12 @ 21:11:00
URL: http://pottfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0