Lilla fågel blå

När jag sitter här nere i källarn, inne i mitt rum. Så hör jag
hur det smattrar på fönstret. Regn! Snön vart har vi dig?  
Bränn inte kepsen! Jag kan ta hand om den!
Han luktar lika gott som mat. Nästan! Inget slår den ljuvliga doften
av nylagad mat! Så fort jag känner lukten, då spritter det till extra
i kroppen. Precis som när man är kär! Det är också en magisk känsla.
Är det något i din sko? Sorgen inom mig trycker på, den vill skada mig
rejält. Samtidigt vill jag känna gläjde. Som den glada person jag alltid
har varit. Då finns mina fina vänner och de hjälper mig igenom detta.
Det är min Lycka!


Kommentarer
Postat av: J.

Bränn kepsen ja :D och han luktar ljuvligt :)

du och din mat ;)

2009-11-25 @ 19:07:59
URL: http://pottfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0