Englishman

Klev upp halv 5 imorse. Så tidigt på ett lov?
Följde med pappsen till uppsala och arbetade lite!
Förhoppningsvis money! Ville främst träffa de som jobbar i köket!
Många nya studenter och snygga är dom dessa rackare!
Under en lång period har jag stött på engelskmen.
Idag när jag stod och snackade med en, har jag tänkt efter att dom är ju
ruskigt trevliga! Mötte ett riktigt charmtroll till engelskman idag,
fast honom har jag stött på ett antal gånger förr, han är bara för härlig!
Ska jag ta och bli engelsk kvinna jag då? haha va heter det?
Drömma kan & får jag göra i dessa tillfällen!

Syns kanske inte jättebra på denna
bild, får ta och fixa bättre nån gång!


en filur vare här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0