Hjärtligt tack!

Imorgon skulle jag ha börjat tio över nio och ha slutat halv tolv.
Sista lektionen jobbar vi på valfri plats, så jag frågade min käre
mentor snällt fall jag skulle få ta ledigt å få åka och hälsa på i
uppsala, en gång i tiden hade jag min praktik plats där och nu
äre två st som ska sluta, kände att ja behövde få träffa dom en
sista gång. Min mentor svarade: självklart, åk du! jaba: jag jobbar
in allt sen, eftersom de var bara två lektioner.. Har ingen skjuts
hem heller. Mer plugg i helgen, mig skadar det inte för då kan
jag jobba i lugn och ro


Kommentarer
Postat av: Angelica

va fuskigt ;)

tänk om man kunde ha sån tur :D

2009-10-07 @ 17:08:34
Postat av: Linda

haha jadu :D roligt ska de bli :D

2009-10-07 @ 17:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0