Mr dream man

Jag har inte fått uppleva kärlek på riktigt ännu, men i mina drömmar
finns de en mr dream man som jag hoppas kan bli verklighet någon
gång i framtiden! Killen får gärna vara längre än mig, ha muskler
inte lika klen som jag haha, ruffsigt brunt hår, ögonfärg spelar
ingen roll, klädstilen likaså. Hur ska killen vara på insidan då?
En man kan lita på i alla lägen, någon som finns där och stöttar
när saker & ting känns jobbiga. Han måste vara snäll, bra humor
är viktigt så man kan ha roligt ihop! Hur har man en chans hos
mig då? Killar som är charmiga och har ett leende på läpparna.
Man är sig själv helt enkelt, så har man fångat linda på fall :)




Sötaste bonden jag vet!
En riktig karl! mmmh me like :D


Kommentarer
Postat av: Jeppa.

Vad gulligt :D

2009-10-09 @ 20:55:12
URL: http://pottfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0