Musik smak ?

Vad tycker jag om för sorts musik? Tänkte det kan vara kul att läsa!
Jag har ingen speciell artist/grupp som jag tycker om! Nej jag har nog
en stor blandning av musik. Allt ifrån gamlingarna i mötley crüe till något
svängit dansband! Sen gillar jag gärna musik från filmer och självklart
disney musik! Jazz, blues, hiphop, rap och andra liknade musik stilar är
jag inte så förtjust i. När jag nämnde dansband, det är inte alla sorts dansband!
haha. Nej, det finns vissa låtar som jag tycker stämmer in på mig eller som jag
har fått upplevt genom åren. Finns en och det är faktiskt läskigt att just den
låten stämmer så bra! Om jag är tvungen att säga en artist, så nämner jag
Bruce Springsteen. Han har en mängd av olika låtar som jag har fastnat för.
Hans röst är häftig! Lars winnerbäck, håkan hellström, alice cooper, the kooks
ramones, kiss och bon jovi är några att nämna! Om jag fick för mig att skriva
alla mina favoriter skulle det ta en evighet och kramp i fingrarna skulle jag också
drabbas av!





Kommentarer
Postat av: J.

jag gillar att din musiksmak är så skum :D

men du lyssnar ju på en hel del bra musik :) winnerbäck <3

2009-10-16 @ 21:25:05
URL: http://pottfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0