Seven days

Rubriken talar om för mig att det är sju dagar kvar tills den stora dagen
som jag väntat på väldigt länge, enda sen den dag jag fick reda på det närmar
sig! Känns overkligt men endå ruskigt bra! Sitter han på avbytar bänken ska
jag samla mod och försöka ta mig fram utan att bli utkastad av alla vakter
som kanske tror att jag är en galning! Nog är jag små vild, men jag vill
inget ont utan bara få prata med honom. Tänk att få prata, åtminstonde
säga hej eller att le mot killen som visas sig vara ens släktning!
han är ju känd och de är lite tufft men inte lika häftigt som att känna
grabben på riktigt och veta att han verkligen brinner för sin sport!
Hoppas han får spela, oj vad ja kommer bli hes dagen efter!



1 vecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0