Sverige är vårt land

Gårdagen var helt underbar! Åkte strax efter kl 4 vi stannade och fikade.
Fortsatte mot råsunda arena, visade biljetterna och letade på platserna.
När en man presenterade lag uppställningen, satte jag alldeles stilla och
tänkte: Är han med? Innan mina ögonlock fälldes ner för att tänka vidare
då talar mannen om : Sebastian Larsson! Jag ställde mig upp och skrek!
När matchen väl var igång, satt jag och applåderade som en galning!
De värsta var när mellberg gjorde första målet, blev jag verkligen glad!
Men inte min käke, det knäckte till. Precis som när man bryter av en penna
på mitten, haha nejmen. Jädra mellberg, skräms inte så! Ont även idag. ajaj
Kameran hade jag i högsta hugg, tyvärr blidde mina bilder inte bra eftersom
vi hade långt avstånd och min kamera är inte den bästa!
Jag ryste till varje gång de visade sebban på storbildstvn snett emot andra sidan.
Varför jag rös ? det kan ingen i hela världen svara, inte ens jag!
Äntligen fick jag se honom, inte på bild eller tvn. Utan på riktigt denna gång!
Och resten av spelarna var de också kul att se! 4 - 1 till sverige sånt gillar vi
Den kalla kylan som senare mot kvällen spreds sig över råsunda arena då
blev jag riktigt fryssen, han kunde inte värma mig eftersom han var på planen
men han värmde mitt hjärta!


Kommentarer
Postat av: Jeppa.

dumma mellberg ;o :)

2009-10-15 @ 19:02:46
URL: http://pottfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0