Slut på lov

Skolan står med öppna armar imorgon och tar emot oss med ett glatt leende.
Jag är för skoltrött att tänka, denna vecka är det prov å andra läxor som ska göras.
Nej, ge oss sommarlov i förtid!

Solen har lyst hela dagen å det har varit skönt ute.
Snön försvinner mer å mer och det gillas!

Mamma och jag hade en mysig tur till v-ås här om dagen och jag köpte mig ett par jeans
en bh, film å armband. Fikade och käkade mat, tillsist tog vi oss en svängom
till Ica maxi. På kvällen slängde mammsen ihop en pizza & de var smaskens!

Jag har varit ute och övningskört idag, började att köra en bit bortom linnéas
hus & körde ända hem till Åhl. Ruskigt kul & bra gick det.
Juste, det var snällt att du hjälpte mig med syrrans present! 
Hoppas hon tycker om den. 

Klockan rusar iväg. Snart dags att krypa ner i sängen och sova!



Godnatt på er.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0