Bröderna Karlsson

Efter en skolan åkte jag, kajsa, jeppa & klara till v-ås.
Vi gick och till bokhandeln för flickorna skulle köpa
block osv. Klara åkte hem och vi gick vidare.

Kajsa fick äta en macka inne på, Kalle på spången.
Jeppa och jag köpte oss varsin macka inne på Ica.
Köpte även godis.

Filmen var asrolig! Innan slutet var det lite sorligt,
höll nästan på att fälla en tår.

Jättebra film! lätt att jag ska köpa den när
den kommer ut på dvd. Minsann!

Filmen slutade typ 22.00 och bussen hem gick 22.17
Vi rusa som tre rådjur ute på gatorna. Panik!

Jag ba: vi springer nu! haha, fyfan.
Polisen måste ju ha undrat vad vi höll på med!

Vi kom fram tillsist. Bussresan hem var trevlig!

Tack för julklappen girls! bättre sent än aldrig vettni.





Kommentarer
Postat av: J.

tack för en härlig dag själv Linda! :D <3

2010-08-28 @ 16:09:31
URL: http://pottfisk.blogg.se/
Postat av: Burris

Tack själv, måste göras m snart! :)

2010-08-29 @ 13:55:08
Postat av: linda

jajamensan burris! :)

2010-08-29 @ 15:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0