dagar som har gått

Fredagen, då vare kräftkalas hos linnéa!
En supertrevlig kväll! Skratt & tok. Värst var nog när vi skulle
välja film, vi kom ingen vart. Mitt uttalande på kalle anka blev en succé. Haha
de var skoj! tack flickor för allt.

Sov kvar hos linnéa, på morgonen for jag och vicky till v-ås
och kikade runt lite. Köpte en tröja och en film.

Käkade på Max, första gången. Asgott vare!
Sen hem till henne, kolla på film, skratta och hade
de jättemys! tack för en otroligt mysig dag!

Körde hem, känner mig säkrare nu.
Hoppas spänningen släpper.

Gårdagen kollade jag mest på film & rederiet.
Klippte gräs, bakade och fick besök av syster & hampe.
Kalas mys vettni!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0