Eskilstuna!

Dagen började med frukost och sedan bar det iväg mot Eskilstuna.
Det är tur att jag övningskör med pappa, mamma körde nämligen på
en cykelbana in till parkeringen..

hahah, hon kan fixa det mesta!

Vi tog en fika på waynes, sedan gick vi affärer.
Fastän det var första gången vi var i själva centrum
så hittade vi väldigt bra.

Som de bönder vi är så är det lätt hänt att man
går vilse i lilla Sala. Vi hade tur denna gång!

Jag köpte två tröjor och ett fotoalbum.
En liten godispåse fick följa med hem också.

Mamma och jag åt på en restaurang innan vi åkte hem
Utsökt. De var väldigt väldigt gott minst sagt!

Bäst att lägga sig tidigt ikväll med, för imorgon
ska jag sitta vid datorn och plugga teori inne på
körskolan, därefter har jag en körlektion..

Stackars mamma som får vänta. Hoppas hon kan
roa sig på stan. Igen! Ibland är det synd om henne.
Tur att blomsterverkstaden finns i Sala!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0