lördag

Vaknade kvart över nio av att det var nån som ringde på dörrn.
Själv hemma tordes jag inte gå upp. Okej, jag orkade inte byta om.

Det visade sig vara min grann pojk.
Stackarn, han kanske ville nå viktigt.

Håkan, Hampus och Marie kom hit på förmiddagen.
Syster ville att jag skulle följa med till skogen för att
kolla efter svamp. Hampe hittade flera stycken.

En duktig liten grabb!

Alla ska tydligen skaka rumpa till herr banan ikväll.
Men jag tål varken honom eller låten så jag väljer
att inte gå.

Min näsa rinner och jag fryser som en blåmes.
Huvet värker lite känner jag nu.

Tappa upp ett bad med tända ljus & en bra tidning?
Låter inte helt fel. Först ska jag få i mig nått att äta.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0