Måndag - 23 augusti

Umgåtts med uppsala folket hela dagen. Jag diggar dem!
Inte träffat dem sen typ första dagarna på lovet!
Jobbade lite och bara chillade runt lite överallt i huset.

Har fått en ny förälskelse. Vanilj latte! nice

Träffade min engelskman också, så himlans gullig kille!
Vore jag äldre. Då skulle färnbo ligga i lä!
skulle aldrig kunna lämna den häftigaste byn för en karl.. tss!

Haha, nae. Inte troligt men roligt!

Who knows? Some day, maybe.

Sista dagen på sommarlovet. Mitt lov har varit, rent ut sagt
FÖRJÄVLA UNDERBART!


Jag är inte speciellt sugen på att börja plugga igen.
Inte heller att gå upp tidigt bara för skolans skull.
Eller min egen rättare sagt. Men ni förstår!

Kommer bli kul att träffa klassen & resten av
människorna!

nu blire att sätta sig framför tvn och invänta
fångarna på fortet. haha, de är ju ett skönt program!


Kommentarer
Postat av: Ina

Nepp, inte klippa håret ;)

2010-08-23 @ 21:07:10
URL: http://inamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0