solsidan? snarare regnsidan

Hade endast två lektioner idag, skönaste dagen!
men ändå segt för 11.15 är ingen rolig tid att vänta på bussar nämligen.

Turen var på min sida, linnéa tog med mig hem till henne.
Åt mat, hon hjälpte sin syster med nå kort och jag sjöng fina låtar.

Det är inte varje dag man blir torterad heller.
Jag blev tvingad att titta på solsidan.

Exakt så var det väl inte. Jag tackade ja till erbjudandet.
Men de lät bättre med att jag blev tvingad.

Hon vet att jag näst intill avskyr serien!

Jag kan hämnas. Förr eller senare!

Imorn är det också en rätt soft dag. Slutar väl runt 2 va? 

Nästa vecka blir det ändringar må ni tro.
På individuella valet så ska fröken andersson vara med i kören..

hhaha de är ju ett skämt! jag kan inte sjunga för 5 öre.



Kommentarer
Postat av: Linnéa

Men du måste väl erkänna att det var lite bra? :D hahaahah



Vi ser från emot när du ska sjunga på julavslutning.. då ska jag film och ta kort... :D:Dhahahaha

Pusssss <3

2010-08-25 @ 20:05:47
Postat av: Linda

hahahahha nej nej usch! mina ögon mår inte alls bra efter att titta en stund!



hahahahha, å jösses! tänk om det blir så, då törs jag aldrig visa mig mer i skolan :D hahahah

Pusssss<3

2010-08-25 @ 20:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0