3 / 12

Sista praktik dagen i köket. Lite sorligt var det minsann att få sluta
men jag kommer att få träffa dem i två veckor till.
När jag är med små ettorna så ska vi dit och äta åså.

Jag bjöd dem på tårta och det blev uppskattat.
Själv fick jag en påse med godis! så jävla söta var dem.

Blev ett litet kram kalas innan hemfärd.

Jag lär också tala om att jag kommer sakna dem.
Vi hade så trevligt och roligt. Många skratt!
Tossiga små människor.

Som grädde på moset så är jag eventuellt lovad
sommarjobb där. Skulle vara kalas !

Har lärt mig lite nya grejor, men har samtidigt blivit
säkrare på vissa moment och på mig själv!

De 2 veckorna har varit väldigt lärorika!




Kommentarer
Postat av: J.

Jag tycker du kan komma tillbaka till skolan jag! :) haha!

2010-12-05 @ 12:21:35
URL: http://pottfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0