31/12

Jag hade fullt upp igårkväll med att skriva om året, så jag hade glömt
av att skriva vad som hände igår.

Jo, jag åkte hem till Linnéa och hade lite julklappsbyte såhär i efterhand.
Fick en jätte fin necessär med lite smått & gott i. Tack snälla du!

Efter en mysig & rolig dag så var det dags och åka hemåt.
Övningskörde hem. Jag känner mig säker, kanske är dags
och boka in lite speciella tider?

Dagen med stort D kommer komma så småningom!

Nej, om man ska ta och röja här i rummet.
Sen mot kvällningen kommer Jeppa hit så ska vi fira nyår.

Kommer bli mycket trevligt! 3rätters dagen till ära, med god dricka
och massa andra galenskaper!


Kommentarer
Postat av: J,

Kommer bli supermysigt tror jag allt :D

2010-12-31 @ 12:43:35
URL: http://pottfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0