3/12 - födelsedagsfirande!

Tog sällskap med marie hem till henne, blev upphämtad av mamma
och vi for hem så började vi fixa oss sen bar det av hem till carina & göran.

Carina har nämligen fyllt år, så ikväll firade vi henne!

Potatissallad och kallskuret med frukter sitter inte helt fel!
Läsk och lite vin var passande till!

Jag brukar sällan dricka vin, men vinet hos dem var
hur gott som helst. Jag kände mig lite vuxen, haha heja mig.

Kaffe & tårta. Hampe & jag åt mest! haha, vi brås på varann.

Lite av kvällen spårade ut, men det ordnade sig tillslut.
Får man bara komma hem och lägga sig så funkar det.
Hoppas han sover gott nu! tokstollen.

Tog en snabbtitt på idol, och medans tog carina fram
en störtskön bok, man ställde frågor med ordet *bör*

t.ex man säger : Bör jag torka golvet imorgon?

så bläddrar man i boken och får upp olika meningar
Nu minns jag inte exakt vad det stod, men vissa saker
stämde precis in på själva frågan.

Får se om jag får min vilostund imorgon innan bakningen.

En av det roligaste var när jag skulle ge göran en kram
och tacka honom för en trevlig kväll så tyckte håkan
att jag även skulle ge deras granne en kram.

Självklart gjorde jag det, men vilket tjoande det blev!
haha, stackars krake ! roligt och mysigt vare iallafall.

Tack så jätte mycket för allt Carina & Göran!
Det var en suverän kväll! många skratt & roligheter.


<3


Favorit!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0