Augusti 2010

Håkan fyllde jämt så vi for iväg på en kryssning!
Hur roligt som helst! jag älskar verkligen livet på sjön.

Dansbandet som var ombord, drinkarna i baren & ett underbart
skönt gäng hade jag också med mig! Allt var kanon





<3 jag både saknar & längtar efter denna goding!

Jag, mamma & pappa körde bil ner till Skåne.
Bodde hos moster ett par dagar.





Vackra Ljuvliga Skåne!

Kräftskiva med familjen, älskar kräääääfter!







Vart också en kräftskiva hos Linnéa, med några av mina töser!



Bio med my girls J & K! Ruskigt bra film.

Sen har det hänt massvis med mer underbara händelser
och andra fina minnen! Finns en del att läsa.



Jag minns också att Ola Forssmed skulle komma till Allsången
men jag kunde inte ta mig dit, så Linnéa var snäll och kom över
hit så hade vi våran egna allsångskväll med sång & ätbara saker!



detta satt fint !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0