Januari 2010

Jag minns den eviga vintern som vi hade i vintras och som låg
kvar ett bra tag in i detta år.

Vi firade vår vän Linn som fyllde år, det var en jätterolig kväll
med fina kamrater och massa gott tilltugg.

Det var även i Januari som jag tog tag i och tittade på
Rederiet. Ååh vad jag gillade den serien just då!

Tittade jämt. Nu är det inte alls mycket tittande av den serien.

Telia låste även min mobiltelefon, min kära bror fick rycka in
och köpa en nygammal telefon. Den är söt och duger åt mig!

Var med mina muppar, och andra godingar!

Januari var en bra start på ett bra år!

Har säkert varit med om fler olika äventyr,
nu när man är äldre är det lättare att glömma!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0