Juli 2010

Juli månad sammanfattas med, Sol, bad, födelsedagar, powermeet
glass, shopping, träffa vänner, släkt & familj!

Fick inget sommarjobb, men jag njöt varje sekund ändå!

Lilla fröken andersson blev 18år, firade hela dagen/kvällen lång
med familj, släkt, vänner & en av mina kära grannar.

Pappa bjöd på en slags champagne, var mer åt vin.
Champagne lät mycket godare & finare ;)



Dagen efter fick jag besök utav Linnéa, Kajsa & Jeppa!
Blev firad med fika & kubbspel! fina presenter fick jag också.





3 av mina goa kamrater !

Det var också i somras som Dancing Queen blev en hit!
hahah, minnen!

Min moster & hennes Lasse kom hem! Det blev också en bra
födelsedagspresent! Sen en dag senare kom min kusin Sara upp
tillsammans med hennes familj.

Vi hade en stor släkt middag hos våran ena morbror.
Åt gott, och bara mös i det fina sommar vädret!



sötnosen min!



Ellinor borde få ett pris, att hon orkar fota mig nästan hela tin!
Jag beundrar henne stort!

Hon fyllde också 18år denna månad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0