Mars 2010

Jag tror det var sportlov vi hade! haha, visst har man det i typ Mars?

Hälsad på mitt köksgäng i Uppsala en del.

Var på bio med brorsan, hans tjej & hennes lille bror.
Såg på The Wolfman. Första bio filmen för detta år !

Min vän julia gästbloggade också, får inte glömmas ;)

16/3 gick min älskade farfar bort.
Jag saknar dig väldigt mycket!<3
Med stöd från mina nära & kära så kämpar jag på!

Kom på idén om att ha Jordgubbssylu på grötn iställe för lingonsylt!

Firade 1 år med bloggen min!

Umgicks med familj, släkt & vänner, gjorde massa bus å skoj!

Sov hos Jeppa den sista mars till första April! lurade henne ;) haha
Vi joggade och belönade oss med att dricka cola!

Sen kanske jag inte skriver upp alla födelsedagar åså!
Men jag har/ kommer inte glömma någon för det!

Jag har dåligt med bilder ifrån jan, feb & mars. Attans.
Nästa år, måste kameran följa mig vart jag än befinner mig!










Kommentarer
Postat av: J.

kommer aldrig glömma våran joggingtur och att du lurade mig, haha :D <3

2010-12-30 @ 23:09:02
URL: http://pottfisk.blogg.se/
Postat av: Lindis

inte jag heller Jeppa! :D <3 haha det var askul när jag lurade dig! :D vi har så mycket fint tillsammans! va bra att du läser allt tok :D <3

2010-12-30 @ 23:24:09
URL: http://liindaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0