Världen here I come !

Jag sitter och tittar på billiga resor och drömmer mig bort.

Som jag tidigare har skrivit vill jag besöka olika länder.
Frankrike, England, Italien men nu har jag funnit min del.

Jag vill jätte gärna resa till New York.
För det man har sett i filmernas värld så ser New York ut
och vara en mycket förtjusande stad!

Att få springa runt och virra bort sig på alla gator och torg vore inte helt fel.
Alltid finns det någon man kan fråga om man är ute på fel spår.

Och sen får jag heller inte glömma dem gula taxi bilarna
all shopping och dessutom kändisarna som bor därborta.

Kändisarna är inte allt, men hur häftigt vore det inte om man mötte
självaste Jim Carrey i en affär? Jag skulle bli chockad men samtidigt glad.

Jag skulle nog gå fram och säga att han är en av mina favorit skådisar.
Han är grym! Och att få en kram skulle heller inte sitta fel.

Frihetsgudinnan och Times Square står också högt uppe på önskelistan
att få se i det verkliga livet.

En dag så ska jag sitta i ett flygplan mot New York!

I wish my dreams came true!















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0