4 februari

Gick bra hos ortopeden, hade turen på min högra sida då jag fick en kvinnlig
sådan. Hade det varit en snygg man hade jag tackat nej.
Blir lätt sprallig & nervös om en karl ska till och fippla!
Mamma och jag tog oss en tripp till hälla, ikea & ica maxi.
Köpte mig en hylla, 2 vispar & godis. Tacka vet jag mat butikerna!
Musiken är igång den måste stängas ner exakt halv
för då väntar tandborstningen. Innan mina hålfotsinlägg blir klara får jag
springa runt i mina vinterskor, till våren väntar dem nya joggingskorna som
mamma var snäll och köpte redan idag. Hjärtligt tack mams. 
Farväl alla andra sortes skor! sommaren får se till att jag fuskar lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0