16/2 - semlor

När pappa ser på tv då är det högsta volym som gäller!
Musiken har ingen chans. Den bryts ner till backen så som en istapp.
Eftersom det är OS så tycker han att det är rysligt spännande!

Jag som älskar sötsaker är inte ett dugg förtjust i semlor, konstigt va?
Förr om åren har jag ätit dem och tyckt att de var gott men inte längre.
Sötsuget släppte efter att ha vispat över 18 liter grädde till 100 tals semlor. 

18 liter lät jäkligt mycket & 100 st med. Om jag säger mitt tålamod sjönk
rejält och sukten efter bullar försvann på direkten när jag såg kartongerna.
Hahah. Vill ni veta en hemlighet?

Minns ni Maja gräddnos? Jag är hennes dotter nämligen.
Man kunde faktiskt ha trott det idag när jag blev klar med semlorna.
Vit & gräddig! Just like her







Kommentarer
Postat av: ida

va bra :) min var också bra!

2010-02-16 @ 20:31:30
URL: http://iidak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0