Första dagen

Är avklarad. 1 vecka och fyra dagar återstår! Den tidiga morgonen började
med skratt & kramkalas. Sedan började matlagningen, kocken är hysteriskt trevlig!
Han visade mig hur det gick till att göra såser m.m, Lärorikt och kul!
Nu tyckte dem att de var dags att jag stannar inne i själva köket.
Jag håller fullständigt med! Någon blev sur över det idag, nämligen diskaren.
Han trodde att jag var hans *extra hjälp* visst ställer jag upp för honom också
men nu är det så att jag inte får vara i disken. Kocken ba: Linda är här för att
lära sig om mat osv. Lite putt blev han allt och imorgon skulle han tydligen tala med
chefen. Kanske är det min tur, ta med sig kockrocken och lämna platsen för gott?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0