Infångad av en snövind

Fredagen tillbringades i v-ås hos ortopeden. Mamma och jag käkade mat
på en restaurang & maten var utsökt! Gick till gina tricot där jag
inskaffade mig en jeans skjorta och ett par ringar fick följa med hem.
Underbar dag med mamsen! Åkte hem till burris och lille J. That's my nötter! 

Herr hellström spelade i rummet. Live var det inte, men ändå var det
speciellt på sitt egna vis. Ljuvligt!

Tacos är en maträtt som jag tror är en tradition hemma hos burr.
Vi åt det igår. Grönsaker är nedrans smaskens!

Att b gav upp i spelet blokus var något stort! Hon inser snart med
egna ögon att jag och j är bäst i spel!

Vaknade halv 8. Ska man inte sova längre på lördagar?
Fastnade vid teven. Chipspåsen låg stilla bredvid tvdosan.
Vad som hände med den kraken ska jag inte skriva här.
hahah

Ciao








Kommentarer
Postat av: J.

Vi är bäst på spel, kommer alltid vara så :D <3

stackars påsen.. :)

2010-02-20 @ 16:08:20
URL: http://pottfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0