Lördag - Börjar med chips

Jag skippade idrotten igår och åkte hem tidigare.
Bakom mig satt 2 st mycket nära & goda vänner till mig!
mina nötter hihi. Åkte upp till vickan, käkade tacos.
Tacos är bland det godaste jag vet! Spelade spel, kollade in
let's dance och tokade. Mysigt! Hur som helst har min dag
börjat med en skål chips. En liten sådan. Jag har lust att
riva ut lådor och dylikt från garderoberna och röja undan.
Mitt skrivbord skulle också behöva sig en omgång.
Fram med disktrasor, dammsugare och dansbands musik
för här ska städas!

skulle ha varit en bild med min godispåse här (den är slut) som hämnd
för lille J som la in en chokladbit på sin blogg men istället är jag snäll :D


Kommentarer
Postat av: viiicke-viiire <3

Haha, undra hur det har gott med vårt "nyttiga" februari? ;) Och det är ju bara början av februari, för sen fyller massa folk år och så är det ju semeldagen! :D nu kommer jag ihåg att vi prata om det igår! på tal om igår, det var verkligen den bästaste, mysigaste, roligaste och tokigaste kvällen jag har haft på evigheter...ända sen du senast var här :P ooj, nu blev det så att jag skrev väldigt mycket så nu ska jag bara säga: Lycka till med städningen och så höres vi nåt mer idag :D <3

2010-02-06 @ 11:29:09
Postat av: Linda

Det undrar jag med :D haha, ja det var väldans mysigt :D bara att skriva på hur mycket du vill! :)

Tackar det kan behövas, har inte börjat än ;) haha.

Kan vi göra :D <3

2010-02-06 @ 13:05:25
Postat av: J.

Hehe, nu ska vi inte vara sånna Linda ;D <3

Städa måste jag också göra, visst är man peppad? :)

du är en nöt, en pistagenöt tror jag bestämt! :)

2010-02-06 @ 14:10:37
URL: http://pottfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0