Min vänstra fot kan öppna dörrar

Stod i grillen tillsammans med maria i fredags, det gick suveränt.
Hett om öronen. Några pommes slank ner i magen medans vi städade.
Pappa och jag stack hem strax efter 3 och han skjutsade hem mig till
gabriella. I hennes rum fanns vickan, klaris, jepps & burris!
Vi åt goda kakor och drack saft! Skulle öppna dörren med foten
och allting slutade i skratt. Jag hade en kanon kväll!

Mamma, Marie, Hampe och jag åkte till sala i förmiddags
fikade på johanssons. Köpte ett halsband och mötte upp ellinoris
hon fotade mig i vinterkylan. Vi köpte choklad på coop också.
Dagen har varit hel mysig!











Kommentarer
Postat av: J.

Fredagen var helt sjukt kul! :D <3 haha, din fot alltså..

måste vi lätt göra om, när alla inte måste hem så tidigt också! :D

2010-02-14 @ 02:32:57
URL: http://pottfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0