Nyckeln ,

Knäckte ägg & stekte köttfärsbiffar today! Sedan bar det ut mot portioneringen.
Grabbarna från akademiska kom och då kan jag inte vara inne i köket.
Brukar alltid ge dem extra stora portioner, vi har lika roligt varenda gång
när någon av ordinarie personal börjar klaga för att jag ger ut för mycket mat.

Idag t.ex sa en av dem: Ja va säger du, ska vi stänga av vattnet på eftermiddagen?
Jag skrattade och höll med. Dom traskade vidare med sina brickor och jag for vidare.
På eftermiddagen innan hemgång stod jag i kassan. Haha skojjigt värre!


Rubriken lyder : Ingers nyckel till grinden gick itu på mitten.
Antingen är hon för stark eller så vare nyckeln som var klen.
Hahah

Kommentarer
Postat av: J.

klart jag saknar dig, haha :D <3 vi får träffas snart ju, eller så får du strunta i praktiken och leka med mig istället, vad sägs? :D

2010-02-17 @ 22:59:44
URL: http://pottfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0