6/1-10

Bonden inom mig bad mig att hämta ved! Jag tog på mig mössan & gröna jackan
och gick till skottkärran. Lastade i så mycket att jag höll på att tappa hela lasset!
Uppförsbacken förvandlades till en mardrömsbacke! Jag höll knappt på att
komma upp på vägen igen! Kändes som ett riktigt rally och där sprang jag
i min gröna dunjacka & en norrlandsgulds mössa på huvudet! Tänk er det!
Inte varje dag man ser mig så! hahah så ful jag är!
Mina fingrar gillade de inte alls. Jag förstår dom,
alldeles röda och frusna de små dallriga liven!



Kommentarer
Postat av: burris

Stackars dina fingrar! :)

2010-01-08 @ 14:28:54
Postat av: Linda

vantarna skyddade dom inte så bra denna gång! :)

2010-01-08 @ 19:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0