TORSDAG

Lektionerna med data ulla är svin tråkiga, det händer aldrig något kul!
Hon är typ arg jämt & skriker sig hes efter varje gång som vi är/har varit här!
Jag önskar att vi slapp data timmarna, man skulle vara gladare då! haha
Värsting lektionerna idag, de ämnen jag gillar allra minst. Dagen är snart slut
då ska jag ner på stan med mamma & kolla om mobilen mår bra. Annars måste
jag skilja mig ifrån honom och inskaffa mig en ny! Mina pengar som skulle
sparas  till utlandsresan.. Killen i affären måste göra sitt jobb och öppna mobilen!
Fredag tomorrow! Mys med my girls, jag älskar sånt! hihi



I'm hungry 


Kommentarer
Postat av: J.

Fredag :D blir asnice :D

2010-01-14 @ 22:07:02
URL: http://pottfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0