17 juli -

Fan vad det svider på armen. Klantig som jag är brände jag mig
när jag skulle bryna köttfärs till pajen. Jävlar vad ont de gör nu!

Jeppa, Kajsa och Linnéa kom runt halv 1, vi började att äta paj
medans vi pratade om allt och inget. Efteråt bjöd jag dem på fika.
Sedan bar det ut, så spelade vi kubb.
För mig och jeppa gick det galant!

Sen åkte dem vid 4, tack ännu en gång tjejor för allt!
Jag hade det supermysigt och roligt!

Moster är på väg hemåt byn, jag hoppas verkligen att
jag får träffa henne, annars gör jag inbrott i min äldsta
morbrors hus och kidnappar henne & lasse!

jag får knäppa idéer ibland. visst då?


Kommentarer
Postat av: J.

dina knäppa idéer är roliga :D

tack själv, var trevligt! :) <3

2010-07-18 @ 14:29:13
URL: http://pottfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0