7/7 - 10

Var in med mamma, hampe å marie till stan igen.. haha.
Vi måste vara stammisar i sala. Jamen, fick med mig en t-shirt hem iallafall.
Mysig dag!

Kom hem, käka en ypperligt god sallad. mums!

Senare kom Linnéa förbi med moppen. Hon och jag har försökt
att möblera i mitt rum, det gick åt skogen.
Sen for vi väg och bada i paradiset. Skönt & mysigt vare, visst L?

jag körde hem därifrån, och det gick galant. Eller vad säger du igen L?
nu sitter vi här och äter ostbollar. De är så äckligt gott!

på fredag smäller det! powermeet. Vi längtar!

nej nu blire att bada fötterna i gorgen (min unika dypöl utanför huset)


Kommentarer
Postat av: Linnéa

ja det där med allt möblera om gick ju åt skogen på ren svenska :D haha

Bad var ju riktigt skönt.. eller vad säger du själv :D

Åka med dig var ju inte så farligt men läs fb :D



ja ut i din unika dypöl du..

Du kan väl hälsa nåt gammlt träsktroll från mig ;D hahahahaha

2010-07-07 @ 21:53:39
Postat av: sofia

Följer du VM, svara då gärna på min fråga på min blogg :)

2010-07-07 @ 21:58:21
URL: http://sofiiazetterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0