Underbar födelsedag!

Morgonen var en berättelse för sig, sen kom jag på att
vi var ju till min faster och hälsa på och där fick jag ett paket.
En bok. Tack!

Sen grejade jag mest lite under dagen osv, runt halv 12
kom min gamla granne sara hit på lite fika, fick godis! mums
tack tack! passar bra till mig.

Hon åkte efter ett tag sen så dukade jag och garnera tårtor
och massa annat.

Vid 5 kom mormor,morfar, syster m familj, brorsan & hans flickvän
morbröderna med sina fruar och min granne lisa hit på mat och fika.

Jag tror jag inte har ätit så mycket tårta på länge som jag gjorde idag.
haha, äsch när man fyller så får man faktiskt!

Fick otroligt fina saker av alla! Mycket bakgrejor, jag tror
att släkten vill att jag ska baka åt dem. Haha

Pratade mest med lisa, eftersom henne träffar jag så sällan.
Men de var jätteroligt med alla! imorgon kommer även moster
& lasse hem, längtar!

Sen vill jag passa på att tacka för Alla gratulationer
som jag har fått genom sms, facebook, blogginlägg,
telefonsamtal och på andra vis! ni är så goa och rara allihopa!

Haft en superduper härlig dag!
Nu är det bara att tagga inför
en krogen premiär. Ujsan! haha

Imorgon kväller så skulle mina syskon med respektive komma
tillbaka på mat och fika. Sånt gillas!

Först kommer flickorna hit. Blir paj & lite annat gott!
Hoppas på en mysdag!

Måste få sägat igen: dagen har varit toppen kanon underbar & mysig!

Ett favorit citat från en kär släkting : Jag är väl för fan myndig!
haha så klockrent.



Kommentarer
Postat av: J.

Härligt att du hade en bra dag, och ett stort grattis igen sötnos! Hoppas att morgondagen blir lika bra då, hihi :)

Klart jag står ut Linda, vem skulle inte stå ut med dig som vän? :D <3

2010-07-17 @ 00:26:02
URL: http://pottfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0