4 juni - Student!

Först och främst tänkte jag berätta lite smått om gårdagen, en härlig dag!
Följde med Jeppa ner på stan, hon bjöd på glass & köpte en söt tröja!
Du ska få pengar när jag tagit ut dem, tack så mycket för allt gulliga du.

Efter skolan åkte jag med Malin hem, de var sjukt länge sen så det var
asmysigt, pluggade mest teori å lite så. Roligt att ses iallafall!


Idag har jag varit extremt nervös och har haft pirr i magen hela dagen.
Runt halv elva fixade vi iordning allt vi behövde till själva serveringen och
tvåorna var med så det gick fina biffen! Dukade å gjorde fint i matsalen
och sen rusade studenterna in, alla var vi nervösa men det gick hur bra som helst!

Alla var jättefina och vissa av studenterna höll tal osv, hela dagen var kanon!

Min brors tjej tog också studenten idag, efter att jag hade varit ner på stan
och kollat på studenttåget gick jag dit. Maten var supergod å tårtan likaså.
Kvällen blev bra & mysig ändå.

Blir tidig kväll för imorgon väntar ännu en dag med plugg!


Kommentarer
Postat av: J.

Tack själv Linda, var kul tyckte jag :) <3

2010-06-05 @ 21:43:12
URL: http://pottfisk.blogg.se/
Postat av: Sanne

gott med glass.. nu blev jag sugen haha

2010-06-06 @ 19:35:43
URL: http://sannestrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0