Dagar som har gått

Torsdags: Slutade tidigt och då hämta mamma mig så då gick vi på stan en stund
brorsan å hans tjej var med och fikade, sedan åkte vi hemåt. Solig & trevlig dag!

Fredag: Jobbade i Uppsala hos köksfolket, ett kärt besök! Blev en tidig kväll,
länge sen nu minnet är lite svagt..

Lördagen: Skulle träffa Linnéa innan resan, var där under dagen sen mot kvällningen
kom Linn & Vicky förbi, blev mat & film. Fast filmen kan vi lika gärna räkna bort för
den störde mig i maten. hahah, jag sov kvar. Linnéa gjorde även maränger, haha dem
blev så söta! massor av mys och det är sånt jag gillar!

Söndag: Hon övningskörde hem mig (va säger man?)
en bit, sedan gick jag resten av biten hem. Haha vilka dagar! bara en massa tok.
Tjejor tack för all trevlighet!

Måndag: Ledig dag, var och klippte mig. Tog bort de slitna åså, jahapp
Efteråt körde mamma, henne och mig till Avesta där jag fann ett halsband & ett par skor.
På kvällen var jag med Vicky, hon sov kvar här. En jättemysig å rolig kväll!

Tisdag: Avslutning! Våran mentor köpte glass åt oss, sa hejdå och gick vidare.
Mötte upp några goda vänner så gick vi till ett café, sen tog jag med mig Jeppa, Kajsa
& Vicky hem, fast hon lämna vi i färnbo. Sedan for vi hem till mig, hade jätteskoj!
jag har kommit på, när vi 3 ses då kan vi verkligen äta hur mycket som helst!
Jämt! haha, det är kalas! Tack allesammans för en mycket givande & mysig dag.

Onsdag: Åkte och jobbade i Uppsala igen. Rolig dag!  tjusiga killar och många skratt.

Kommentarer
Postat av: J.

Tisdagen var mysig! :D <3

jordgubbar <3

2010-06-18 @ 01:35:34
URL: http://pottfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0