16/3-10

Jag satt och pluggade igårkväll, telefonen ringer och jag hör nerifrån källaren
att det är pappa som svara. Plötsligt rusade både mamma & pappa upp
och jag ut ur köket, vad är det som har hänt frågade jag? Mamma sa, vänta här.

Klockan gick långsamt, tillslut slog den halv tio och jag gick ner till mitt rum
mamma kom ner springandes, öppnade min dörr, hon tittade ledsamt på mig
och jag såg tårarna rinna. Linda, farfar är slut.

Tårarna rann och paniken inom mig for ut. Jag följde med mamma in till
honom, pappa och faster som var hemma satt i köket.
Jag bestämde mig för att gå in till hans sovrum, för att se honom en
sista gång.

Himlen har öppnat sin dörr för dig och där ska du få bo.
Jag saknar dig grymt mycket farfar. Vila i fred! <3


Kommentarer
Postat av: J.

R.I.P :(

2010-03-17 @ 21:00:40
URL: http://pottfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0