Sommaren 2010 - Lindas festival premiär ?

Ska jag vara uppriktig så har jag aldrig varit på en festival.
Jag har varit och lyssnat på mycket musik genom åren och dylikt
men en storslagen festival har aldrig funnits i mitt liv.

Ärligt talat vet jag heller inte varför just det har blivit så
antingen har biljetter tagit slut i sista sekund,
artister/grupper som gör sitt yttersta med sin musik men som
inte passar i mina öron, eller så har jag kännt att jag inte
haft råd eller lust.

Ett mysterium som jag bara måste luska ut och se vad
som har gått snett under mina 17 år

Sitter & letar efter något passande.
Har ni förslag, ge mig tips!





Kommentarer
Postat av: Burris

Först måste du ju vinna en KISSbiljett!! :)

2010-03-22 @ 20:35:21
Postat av: J.

..det Burris sa! :D

2010-03-23 @ 17:40:11
URL: http://pottfisk.blogg.se/
Postat av: Linda

hihi, hoppas hoppas! :D :D

jag vet ni håller tummarna, ifall jag vinner

bjuder jag på tårta! :D

2010-03-23 @ 20:09:42
URL: http://liindaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0