16/5-10

Det har varit skönt med ett par dagar ledighet. Jag har verkligen ingen lust att
pallra mig upp imorgon bitti, dessutom ska vi vara i köket..
Min linje är kanon, men inte på måndagar, allt går segt.
Fy på måndagar, iaf när det gäller skolfronten.

Mina lediga dar har jag tillbringat hos Linn där jag övernattade.
Det blev prat om gamla minnen, åt ruskigt god mat, många härliga skratt och
mycke mer därtill! Lika mysigt å roligt som alltid.
Detta gör vi om snart igen min kära!

Sedan bar de av till Linnéa. Vi greja me lite allt möjligt, skratt & musik i mängder!
Linn kom över så kolla vi på film! galet trevligt. hihi, Jag sov kvar och vi har
pysslat lite. Gjorde ett album. Gulligt blev de! Mysigt vare.
Vi får ta å gö om detta nån gång Linnéa.

Resten av helgen har jag hjälpt till med ved och övningskört lite!

Ladda mobiln & eventuellt slå på en film innan jag somnar ?





Kommentarer
Postat av: Sanne

Det var första gången för Ina, så det är bara slänga på sig ett par och ut och åka! ;D

2010-05-21 @ 00:23:08
URL: http://sannestrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0